“Geştalt Terapisine Temas Etmek”

Korto Psikoloji Mart Ayı Semineri: "Geştalt Terapisine Temas Etmek"

1940′lı yıllarda Fritz Perls öncülüğünde kurulan Geştalt terapi yaklaşımı, hümanist psikoloji ile varoluşçu psikoloji akımlarından etkilenmiş bir terapi kuramı ve yaklaşımıdır. Almanca bir sözcük olan "Geştalt"; bütün, örüntü, görünüş gibi anlamlara gelir. Geştalt terapi yaklaşımı alan içinde felsefesinden çok teknikleriyle tanınmaktadır. Oysa Geştalt yaklaşımı tekniklerden çok ilişkiyi, teması ve diyalogu önemsemektedir. Her bireyin, doğuştan var olan potansiyellerini açığa çıkarabilme dürtüsüne sahip olduğu görüşünü benimseyen Geştalt yaklaşımı, bireylerin, “aslında olmadıkları” birinin özelliklerine sahip olmalarını değil; aksine, kendi özelliklerini ve potansiyellerini fark edip bunlara sahip çıkabilmelerini ve “kendilerini gerçekleştirmelerini” amaçlar.

Psikoloji alanındaki uzmanlara yönelik olarak gerçekleştireceğimiz bu seminerde Geştalt Terapi yaklaşımının temel felsefesi ve kavramları tanıtılacaktır. Seminerimize Geştalt terapi yaklaşımını tanımak isteyen psikoloji öğrencileri ve mezunları katılabilirler.

Geştalt terapi yaklaşımına temas etmek istiyorsanız, sizi de 18 Mart Çarşamba günü saat 19:30’da Geştalt Terapi Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Ceylan Daş'ın yönettiği Geştalt Maraton Grupları'nın asistanı Uzman Psikolojik Danışman Yılmaz Erdal tarafından gerçekleştirilecek seminerimize bekliyoruz.

Seminerlerimiz hakkında detaylı bilgi almak ve seminerlerimize ön kayıt yaptırmak için iletisim@kortopsikoloji.com adresinden bize ulaşabilirsiniz. Katılımcı sayısı sınırlı olacağı için bir an önce kaydınızı yaptırmanızı öneririz. Katılım ücreti 20 TL'dir.

Seminer programımızdan haberdar olmak için duyurularımızı takip edebilirsiniz. Duyurularımıza sosyal medya hesaplarımızdan ve bültenimizden ulaşabilirsiniz.

Facebook_logo_transparent/kortopsikoloji

Twitter_Logo_transparent_15@kortopsikoloji