PSİKOLOGLARIMIZ

Klinik Psikolog Esin ErginKlinik Psikolog Esin Ergin

• Eğitim: Koç Üniversitesi (Lisans), Hacettepe Üniversitesi (Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi, Çift ve Evlilik Terapisi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Geştalt Terapisi, Virginia Satir Dönüşümsel Sistemik Çift ve Aile Terapisi, Bilişsel-Davranışçı Terapi
  • Çalışma Günleri: Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma, Cumartesi
  • Çalışma Alanlarından Bazıları:
    • Yetişkinlerle; Yakın İlişki Sorunları, İletişim Sorunları, Ailevi Sorunlar, Duyguları İfade Etmede Güçlük, Karar Vermede Güçlük, Değersizlik-Yetersizlik Hisleri, Suçluluk ve Utanç Duyguları, Kaygılar, Depresyon, Bireyselleşme-Ayrışma, Geçmişe Dair Halledilemeyen Meseleler, Kayıp ve Yas Süreci, Travma Yaşantıları, Öfke Sorunu, Özgüven Eksikliği, Cinsel Yönelim/Kimlik Sorunları
    • Çiftlerle; İlişki Sorunları, İletişim Sorunları, Kıskançlık, Aldatma Sonrası Süreç, Ayrılık Süreci

Psikolojik Danışman Yılmaz Erdalpsikolojik danisman yilmaz erdal

• Unvan: Psikolojik Danışman
  • Eğitim: Ankara Üniversitesi (Lisans & Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Geştalt Terapisi, Psikodrama, Bilişsel Terapi
  • Çalışma Günleri: Salı ve Perşembe
  • Bulunduğu Şube: Bağdat Caddesi (Kadıköy), Nişantaşı
  • Çalışma Alanlarından Bazıları: Depresyon, Kaygı Sorunu, Öfke Sorunu, Yakın İlişki Sorunları, İletişim  Sorunları, Ailevi Sorunlar, Özgüven Eksikliği, Duygu İfade Sorunları, Karar Vermede Güçlük, Değersizlik-Yetersizlik Hisleri, Suçluluk ve Utanç Duyguları, Geçmişe Dair Halledilemeyen Meseleler, Kayıp ve Yas Süreci

Klinik Psikolog Dr. Ferhat Yararklinik_psikolog_dr_ferhat_yarar

• Unvan: Klinik Psikolog (PhD)
  • Eğitim: Orta Doğu Teknik Üniversitesi – ODTÜ (Lisans – Yüksek Lisans – Doktora)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: İnsancıl Danışan Merkezli Eklektik Yaklaşım, Bilişsel-Davranışçı Terapi, Şema Terapi
  • Çalışma Günleri: Çarşamba, Cuma ve Cumartesi
  • Bulunduğu Şube: Bağdat Caddesi (Kadıköy), Nişantaşı
  • Çalışma Alanlarından Bazıları: Duygudurum Bozuklukları, Kişilik Bozuklukları, Uyum Bozuklukları, Kayıp ve Yas, Kaygı Bozuklukları

Klinik Psikolog Melis Kısmet KuralayKlinik Psikolog Melis Kismet Kuralay

• Eğitim: Koç Üniversitesi (Lisans), Bilgi Üniversitesi (Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi, Çift ve Aile Terapisi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Psikodinamik Terapi, Duygu Odaklı Çift Terapisi
  • Çalışma Günleri: Salı, Perşembe ve Cuma
  • Çalışma Alanlarından Bazıları:
    • Yetişkinlerle; Yakın İlişki Sorunları, İletişim Sorunları, Ailevi Sorunlar, Duyguları İfade Etmede Güçlük, Karar Vermede Güçlük, Değersizlik-Yetersizlik Hisleri, Suçluluk ve Utanç Duyguları, Kaygılar, Depresyon, Kayıp ve Yas Süreci, Travma Yaşantıları, Öfke Sorunu, Psikolojik Kökenli Bedensel Rahatsızlıklar, Cinsel Yönelim/Kimlik Sorunları
    • Çiftlerle; Aldatma Sonrası Süreç, İlişki Sorunları, İletişim Sorunları, Kıskançlık, Ayrılık Süreci, Anne-Baba Olmaya ve Doğuma Hazırlık, Doğum Sonrası Süreç

Klinik Psikolog Hilal Çerçelklinik psikolog hilal cercel

• Eğitim: Ege Üniversitesi (Lisans), Okan Üniversitesi (Yüksek Lisans), Doğuş Üniversitesi (Doktora – tez aşaması)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi, Çocuk ve Aile Terapisi, Ergen ve Aile Terapisi, Hamilelik – Doğum Danışmanlığı
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Bilişsel-Davranışçı Terapi, Şema Terapi, EMDR, Oyun Terapisi
  • Çalışma Günleri: Pazartesi, Çarşamba ve Perşembe
  • Bulunduğu Şube: Bağdat Caddesi (Kadıköy)
  • Çalışma Alanlarından Bazıları:
    • Yetişkinlerle; Duygudurum ve Kaygı Bozuklukları, İlişkisel sorunlar, Travmatik Yaşantılar, Hamilelik Süreci, Doğum Sonrası Süreç, Ebeveyn olmaya dair sorunlar
    • Çocuk ve ergenlerle; Gelişim Dönemine Özgü Sorunlar (uyku, yeme, tuvalet becerilerinin kazanımı vb.), Uyum ve Davranış Problemleri, Kaygı ve Korkular, Sosyal İlişki Problemleri, Travmatik Yaşantılar, Okul Problemleri, Boşanma/Yas süreçlerinde yaşanan duygusal problemler
    • Ailelerle; Anne-Baba Olmaya ve Doğuma Hazırlık, Ebeveynlik Becerilerinin Geliştirilmesi (Disiplin, Tuvalet Eğitimi, Uyku ve Yeme Rutininin Oluşturulması, Okula Uyum vb.)

Uzman Psikolog Melis Yiğitbaşcift terapisti melis yigitbas

• Unvan: Uzman Psikolog, Çift ve Aile Terapisti
  • Eğitim: Koç Üniversitesi (Lisans), University of East London (Yüksek Lisans), Doğuş Üniversitesi (Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Çift ve Evlilik Terapisi, Bireysel (Yetişkin) Terapi