PSİKOLOGLARIMIZ

Klinik Psikolog Esin ErginKlinik Psikolog Esin Ergin

• Eğitim: Koç Üniversitesi (Lisans), Hacettepe Üniversitesi (Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi, Çift ve Evlilik Terapisi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Geştalt Terapisi, Virginia Satir Dönüşümsel Sistemik Çift ve Aile Terapisi, Bilişsel-Davranışçı Terapi
  • Çalışma Günleri: Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma, Cumartesi
  • Çalışma Alanlarından Bazıları:
    • Yetişkinlerle; Yakın İlişki Sorunları, İletişim Sorunları, Ailevi Sorunlar, Duyguları İfade Etmede Güçlük, Karar Vermede Güçlük, Değersizlik-Yetersizlik Hisleri, Suçluluk ve Utanç Duyguları, Kaygılar, Depresyon, Bireyselleşme-Ayrışma, Geçmişe Dair Halledilemeyen Meseleler, Kayıp ve Yas Süreci, Travma Yaşantıları, Öfke Sorunu, Özgüven Eksikliği, Cinsel Yönelim/Kimlik Sorunları
    • Çiftlerle; İlişki Sorunları, İletişim Sorunları, Kıskançlık, Aldatma Sonrası Süreç, Ayrılık Süreci

Klinik Psikolog Tuba Erzan Kırantubaerzan

• Eğitim: Hacettepe Üniversitesi (Lisans), Okan Üniversitesi (Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Çocuk ve Aile Terapisi, Ergen ve Aile Terapisi, Bireysel (Yetişkin) Terapi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Geştalt Terapisi, Oyun Terapisi, Bilişsel-Davranışçı Terapi
  • Çalışma Günleri: Perşembe, Cuma ve Cumartesi
  • Çalışma Alanlarından Bazıları:
    • Çocuk ve Ergenlerle; Arkadaş İlişkileri sorunları, Okulla İlişkili Sorunlar, Aile-Ergen Çatışmaları, Ergenliğe Uyum Süreci, Kendini İfade Sorunları, Depresyon, Mutsuzluk, Kaygılar, Çekingenlik, Özgüven Sorunu, Hırçınlık ve Öfke Kontrolü, Sınav Kaygısı, Boşanma Süreci, Kardeş Kıskançlığı, Çocukluk Dönemi Korkuları, Tırnak Yeme, Alt Islatma
    • Yetişkinlerle; İlişki Sorunları, Depresyon, Kaygılar, Uyum Sorunları, Öfke Sorunu, Kayıp ve Yas Süreci

Klinik Psikolog Damla KuntKlinik Psikolog Damla Kunt

• Eğitim: Koç Üniversitesi (Lisans), Queen Mary University of London (Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Bilişsel-Davranışçı Terapi, Bilişsel Analitik Terapi, Şema Terapi
  • Çalışma Günleri: Çarşamba, Cumartesi
  • Bulunduğu Şube: Bağdat Caddesi (Kadıköy)
  • Çalışma Alanlarından Bazıları: Tıbbi Hastaların Psikoterapisi, Psiko-Onkoloji, Travma-Yas Süreci, Psikosomatik Hastalıklar-Somatizasyon, Kaygı Bozuklukları, Panik Bozukluk, Fobiler, Obsesif Kompulsif Bozukluk, Depresyon, Duygudurum Bozuklukları, Psikotik Bozukluklar

uzman psikolog ceylan ersunUzman Psikolog Ceylan Ersun

• Unvan: Uzman Psikolog
  • Eğitim: İstanbul Üniversitesi (Lisans & Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Psikanalitik/Psikodinamik Terapi, Çözüm Odaklı Kısa Süreli Terapi
  • Çalışma Günleri: Pazartesi ve Cuma
  • Bulunduğu Şube: Bağdat Caddesi (Kadıköy)
  • Çalışma Alanlarından Bazıları: Yakın İlişkiler, Depresyon, Kaygı, Psikolojik Kökenli Bedensel Rahatsızlıklar, Kişilik Örgütlenmeleri, Cinsiyet Rolleri

Klinik Psikolog Şebnem YükselKlinik Psikolog Şebnem Yüksel

• Eğitim: Boğaziçi Üniversitesi (Lisans), Doğuş Üniversitesi (Yüksek Lisans & Doktora – tez aşaması)
  • Uzmanlık Alanı: Çift ve Evlilik Terapisi, Bireysel (Yetişkin) Terapi, Ergen ve Aile Terapisi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Virginia Satir Dönüşümsel Sistemik Çift ve Aile Terapisi, Duygu Odaklı Terapi, Bilişsel-Davranışçı Terapi
  • Çalışma Günleri: Pazartesi ve Perşembe
  • Çalışma Alanlarından Bazıları:
    • Çiftlerle ve Ailelerle; Anlaşmazlık, Çatışma ve İletişim Sorunları, İlişki Sorunları
    • Yetişkinlerle; Depresyon, Kaygı Bozuklukları, Öfke Kontrol Problemleri, Travma (Fiziksel, cinsel ve/veya duygusal istismar ve ihmal)
    • Çocuk ve Ergenlerle; Depresyon, Kaygılar, Öfke Kontrol Problemleri, Davranış Sorunları, Kayıp ve Yas, Boşanma/Ebeveyn Kaybı Sonrası Duygusal Problemler, Dikkat Eksikliği, Öğrenme Güçlüğü, Çocuk İstismar ve İhmali

Uzman Danışman Psikolog Aysel Koçanoğluayselkocanoglu

• Unvan: Uzman Danışman Psikolog
  • Eğitim: Orta Doğu Teknik Üniversitesi (Lisans & Yüksek Lisans)
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Bilişsel-Davranışçı Terapi, Şema Terapi
  • Çalışma Günleri:
    • Bağdat Caddesi; Salı ve Cumartesi
    • Cihangir; Pazartesi, Çarşamba, Perşembe ve Cuma
  • Bulunduğu Şube: Bağdat Caddesi (Kadıköy) ve Cihangir
  • Çalışma Alanlarından Bazıları: Kaygılar (Yaşamsal Kaygılar, Ölüm, Ayrılık vs.), Yas, Stres, Depresyon, İlişkiler

Uzman Psikolojik Danışman Yılmaz Erdalpsikolojik danisman yilmaz erdal

• Unvan: Uzman Psikolojik Danışman
  • Eğitim: Ankara Üniversitesi (Lisans & Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Geştalt Terapisi, Psikodrama, Bilişsel Terapi, Stratejik Aile Terapisi
  • Çalışma Günleri: Pazartesi ve Perşembe

Klinik Psikolog Hilal Çerçelklinik psikolog hilal cercel

• Eğitim: Ege Üniversitesi (Lisans), Okan Üniversitesi (Yüksek Lisans), Doğuş Üniversitesi (Doktora – tez aşaması)
  • Uzmanlık Alanı: Çocuk ve Aile Terapisi, Ergen ve Aile Terapisi, Yetişkin Terapisi, Hamilelik – Doğum Danışmanlığı
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Oyun Terapisi, Bilişsel-Davranışçı Terapi, Şema Terapi, EMDR
  • Çalışma Günleri: Çarşamba ve Cuma
  • Çalışma Alanlarından Bazıları:
    • Çocuk ve ergenlerle; Gelişim Dönemine Özgü Sorunlar, Uyum ve Davranış Problemleri, Kaygı ve Korkular, Sosyal İlişki Problemleri, Travmatik Yaşantılar, Okul Problemleri
    • Ailelerle; Anne-Baba Olmaya ve Doğuma Hazırlık, Ebeveynlik Becerilerinin Geliştirilmesi (Disiplin, Tuvalet Eğitimi, Uyku ve Yeme Rutininin Oluşturulması, Okula Uyum vb.)
    • Yetişkinlerle; Kaygı Bozuklukları, Travmatik Yaşantılar, Hamilelik Süreci, Doğum Sonrası Süreç

Klinik Psikolog Amber Dalmaz UrfalıKlinik Psikolog Amber Dalmaz

• Eğitim: Hacettepe Üniversitesi (Lisans & Yüksek Lisans)
  • Bulunduğu Şube: Bağdat Caddesi (Kadıköy)