Alanında uzmanlaşmış tecrübeli ekibimiz ile Nişantaşı’nda da yanınızdayız. Nişantaşı şubemizde görev alan deneyimli klinik psikolog kadromuz ile bireysel terapi ve çift terapisi alanlarında hizmet veriyoruz.

Ekibimizi yakından tanıyın !

Şu anda Türkiye’de 66 üniversitede psikoloji eğitimi verilmektedir ve bu üniversitelerin sadece 12 tanesi Türk Psikologlar Derneği tarafından yeterli bulunarak akredite edilmiştir. Korto Psikoloji’de çalışan uzmanların tümü eğitimlerini bu üniversitelerde tamamlamış kişilerdir. Akredite edilen üniversitelerin listesine ulaşmak için tıklayın.

Gideceğiniz terapistin kendi kişisel meselelerini çözümlemiş ya da en azından bunların farkında olması sizin terapi sürecinizi doğrudan etkileyecektir. Aksi takdirde size, kendi görüşlerinden bağımsız, profesyonel bir destek sunamaz. Örneğin, kendi ilişkisi içinde aldatılmış bir çift terapistinin karşısına aldatma ile gelen bir çift olduğunda, terapist kendi terapi süreci içinde bu meselesini tamamlamamış ise kişisel duygu, tepki ve yönlendirmeleri farkında olmadan sürece yansıyacak ve sizin sürecinizi olumsuz etkileyecektir.

Korto Psikoloji meslek etiği gereği terapistlerinin kendi terapi süreçlerinden geçmiş olmalarını zorunlu tutmaktadır.

Yüksek lisans esnasında verilen terapi eğitimlerinin bir başlangıç olduğunu fakat yeterli olmadığını düşünüyoruz. Bu sebeple sadece, yüksek lisans eğitimine ek olarak saygın kişi ve kurumlarca verilen en az 3-4 senelik terapi eğitimlerini tamamlamış uzmanlara Korto Psikoloji’de yer veriyoruz.

Klinik Psikoloji alanının ve psikoterapinin ciddiyetinin farkındayız. Bu sebeple Korto Psikoloji’deki tüm uzmanların, geçmiş tecrübelerini titizlikle inceleyip ve araştırıp ekibimize dahil ediyoruz.

Uzmanlarımız

Nişantaşı Şubemizi Görün

Nişantaşı şubemizde sanal bir gezinti yapabilirsiniz

Adres :

Vali Konağı Cad. Küçük Pamuk Apt.
No: 135/21 Kat.7 Nişantaşı

Tarif : Nişantaşı Anadolu Lisesi’nin çaprazı