PSİKOLOGLARIMIZ

Psikolojik Danışman Yılmaz ErdalPsikolojik danisman yilmaz erdal

• Unvan: Psikolojik Danışman
  • Eğitim: Ankara Üniversitesi (Lisans & Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Geştalt Terapisi, Psikodrama, Bilişsel Terapi
  • Çalışma Günleri: Salı, Çarşamba, Perşembe ve Cuma
  • Bulunduğu Şube: Bağdat Caddesi (Kadıköy), Nişantaşı
  • Çalışma Alanlarından Bazıları: İlişki Sorunları, İletişim  Sorunları, Geçmişe Dair Tamamlanmamış Meseleler, Ailevi Meseleler, Özgüven Eksikliği, Değersizlik-Yetersizlik Hisleri, Suçluluk ve Utanç Duyguları, Kayıp ve Yas Süreci, Duygu İfade Sorunları, Depresyon, Öfke Sorunu, Kaygı Sorunu ve Karar Vermede Güçlük

Klinik Psikolog Dr. İpek G. Purklinik psikolog dr ipek pur buyuk

• Unvan: Klinik Psikolog (PhD)
  • Eğitim: Orta Doğu Teknik Üniversitesi – ODTÜ (Lisans – Yüksek Lisans – Doktora)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi, Çift ve Evlilik Terapisi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Bilişsel-Davranışçı Terapi, Şema Terapi, Sistemik Aile ve Evlilik Terapisi
  • Çalışma Günleri: Pazartesi, Cuma ve Cumartesi
  • Çalışma Alanlarından Bazıları:
    • Yetişkinlerle: İletişim Sorunları, Sosyal kaygı, Ailevi Sorunlar, Travma Yaşantıları, Depresif Duygu Durumu, Takıntılar, OKB (Obsesif Kompulsif Bozukluk), Korku ve fobiler, Kaygı, Mutsuzluk, Stres ve Kaygıya Bağlı Bedensel Sorunlar – Psikosomatizasyon (gastrit, kolit, fibromiyalji, migren vb.), Varoluş Kaygısı, Kayıp ve Yas Süreci, Arkadaş ilişkileri ve Romantik İlişkiler
    • Çiftlerle; İletişim Problemleri, İlişki Problemleri, Aldatma Sonrası Süreç, İlişkide Kıskançlık, Karar Verme, İlişkide Uzlaşma, Kök Aile (eşlerin ebeveynleri ile yaşanan çatışmalar) ve Özellikle Çocuklu Ailelerde Ayrılık / Boşanma Süreçleri

Klinik Psikolog Dr. Ferhat Yararklinik psikolog dr ferhat yarar

• Unvan: Klinik Psikolog (PhD)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: İnsancıl Danışan Merkezli Eklektik Yaklaşım, Bilişsel-Davranışçı Terapi, Şema Terapi
  • Çalışma Günleri: Çarşamba, Cuma ve Cumartesi
  • Bulunduğu Şube: Bağdat Caddesi (Kadıköy), Nişantaşı
  • Çalışma Alanlarından Bazıları: Duygudurum Bozuklukları, Kişilik Bozuklukları, Uyum Bozuklukları, Kayıp ve Yas, Kaygı Bozuklukları

Klinik Psikolog Melis Kısmet KuralayKlinik Psikolog Melis Kismet Kuralay

• Eğitim: Koç Üniversitesi (Lisans), Bilgi Üniversitesi (Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi, Çift ve Aile Terapisi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Psikodinamik Terapi, Duygu Odaklı Çift Terapisi
  • Çalışma Günleri: Salı, Çarşamba, Perşembe ve Cuma
  • Çalışma Alanlarından Bazıları:
    • Yetişkinlerle; Yakın İlişki Sorunları, İletişim Sorunları, Ailevi Sorunlar, Duyguları İfade Etmede Güçlük, Karar Vermede Güçlük, Değersizlik-Yetersizlik Hisleri, Suçluluk ve Utanç Duyguları, Kaygılar, Depresyon, Kayıp ve Yas Süreci, Travma Yaşantıları, Öfke Sorunu, Psikolojik Kökenli Bedensel Rahatsızlıklar, Cinsel Yönelim/Kimlik Sorunları
    • Çiftlerle; Aldatma Sonrası Süreç, İlişki Sorunları, İletişim Sorunları, Kıskançlık, Ayrılık Süreci, Anne-Baba Olmaya ve Doğuma Hazırlık, Doğum Sonrası Süreç

Klinik Psikolog Şebnem Yükselklinik psikolog sebnem yuksel

• Eğitim: Boğaziçi Üniversitesi (Lisans), Doğuş Üniversitesi (Yüksek Lisans & Doktora – tez aşaması)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi, Çift ve Evlilik Terapisi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Duygu Odaklı Terapi, Bilişsel-Davranışçı Terapi, Virginia Satir Dönüşümsel Sistemik Çift ve Aile Terapisi
  • Çalışma Günleri: Pazartesi ve Cuma
  • Çalışma Alanlarından Bazıları:
    • Yetişkinlerle; Depresyon, Kaygı Bozuklukları, Öfke Kontrol Problemleri, Travma (Fiziksel, cinsel ve/veya duygusal istismar ve ihmal)
    • Çiftlerle; Anlaşmazlık, Çatışma ve İletişim Sorunları, Aldatma Sonrası Süreç, İlişki Sorunları

Klinik Psikolog Esin ErginKlinik psikolog Esin Ergin

• Eğitim: Koç Üniversitesi (Lisans), Hacettepe Üniversitesi (Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi, Çift ve Evlilik Terapisi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Geştalt Terapisi, Virginia Satir Dönüşümsel Sistemik Çift ve Aile Terapisi, Bilişsel-Davranışçı Terapi
  • Çalışma Günleri: Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma, Cumartesi
  • Çalışma Alanlarından Bazıları:
    • Yetişkinlerle; Yakın İlişki Sorunları, İletişim Sorunları, Ailevi Sorunlar, Duyguları İfade Etmede Güçlük, Karar Vermede Güçlük, Değersizlik-Yetersizlik Hisleri, Suçluluk ve Utanç Duyguları, Kaygılar, Depresyon, Bireyselleşme-Ayrışma, Geçmişe Dair Halledilemeyen Meseleler, Kayıp ve Yas Süreci, Travma Yaşantıları, Öfke Sorunu, Özgüven Eksikliği, Cinsel Yönelim/Kimlik Sorunları
    • Çiftlerle; İlişki Sorunları, İletişim Sorunları, Kıskançlık, Aldatma Sonrası Süreç, Ayrılık Süreci

Klinik Psikolog Hilal Çerçelcocuk psikologu hilal cercel

• Eğitim: Ege Üniversitesi (Lisans), Okan Üniversitesi (Yüksek Lisans), Doğuş Üniversitesi (Doktora – tez aşaması)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi, Çocuk ve Aile Terapisi, Ergen ve Aile Terapisi, Hamilelik – Doğum Danışmanlığı
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Bilişsel-Davranışçı Terapi, Şema Terapi, EMDR, Oyun Terapisi
  • Çalışma Günleri: Pazartesi, Çarşamba ve Perşembe
  • Çalışma Alanlarından Bazıları:
    • Yetişkinlerle; Duygudurum ve Kaygı Bozuklukları, İlişkisel sorunlar, Travmatik Yaşantılar, Hamilelik ve Doğum Sonrası Süreç, Ebeveynlikle ilişkili sorunlar
    • Çocuk ve ergenlerle; Gelişim Dönemine Özgü Sorunlar, Uyum ve Davranış Problemleri, Kaygı ve Korkular, Sosyal İlişki Problemleri, Travmatik Yaşantılar, Okul Problemleri, Boşanma/Yas süreçlerinde yaşanan duygusal problemler

Uzman Psikolog Melis Yiğitbaşcift terapisti melis yigitbas

• Unvan: Uzman Psikolog, Çift ve Aile Terapisti
  • Eğitim: Koç Üniversitesi (Lisans), University of East London (Yüksek Lisans), Doğuş Üniversitesi (Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Çift ve Evlilik Terapisi, Bireysel (Yetişkin) Terapi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Duygu Odaklı Çift Terapisi, Virginia Satir Dönüşümsel Sistemik Çift ve Aile Terapisi, Psikobiyolojik Çift Terapisi, Öyküsel Terapi, Stratejik Aile Terapisi, Filial Oyun Terapisi, Çözüm Odaklı Terapi
  • Çalışma Günleri: Pazartesi, Çarşamba ve Cumartesi
  • Bulunduğu Şube: Bağdat Caddesi (Kadıköy), Nişantaşı
  • Çalışma Alanlarından Bazıları:
    • Çiftlerle; Çift Problemleri, Çift İlişkisini Güçlendirme, Çift ya da Aile İlişkilerinde Farkındalık Yaratma ve Doyumu Arttırma, Boşanma Süreci, Aldatma ve Aldatma Sonrası Süreç
    • Ailelerle; Çocuklu Ailelerde Boşanma, Ebeveynlik Becerilerini Güçlendirme, Ebeveyn-Çocuk Çatışması, Ebeveyn-Çocuk İlişkisini Güçlendirme
    • Yetişkinlerle; İlişki Problemleri, Kaygıyla Başa Çıkma, Kişisel Farkındalığı Arttırma