klinik psikolog ceren aydin
  • Eğitim: Hacettepe Üniversitesi (Lisans – Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin)
  • Terapi Eğitimi: Bilişsel Davranışçı Terapi, Şema Yönelimli Terapi, Cinsel Terapi, EMDR
  • Çalışma Günleri: Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma
  • Bulunduğu Şube: Bağdat Caddesi (Göztepe), Nişantaşı

Klinik Psikolog Ceren Aydın, Hacettepe Üniversitesi Psikoloji Lisans eğitimini 2007 yılında Üstün Başarı Ödülü ile tamamlamıştır.  Hacettepe Üniversitesi Klinik Psikoloji Yüksek Lisans eğitimini ”Yeme Tutumu, Ana Babaya Bağlanma ve Ortorektik Belirtiler” başlıklı uzmanlık tezi ile 2010 yılında tamamlamıştır.

Lisans ve Yüksek Lisans eğitimi boyunca 9 Eylül Üniversitesi Hastanesi, Ege Üniversitesi Hastanesi ve Hacettepe Üniversitesi Hastanesi’nde stajlarını tamamlamış, yanısıra çeşitli araştırma ve projelerde gönüllü olarak yer almıştır.

Uzmanlık eğitiminin ardından Antalya’da Özel Terapi Tıp Merkezi’nde, Lara Psikiyatri ve Psikoterapi Merkezi’nde, Ankara Madalyon Psikiyatri Merkezi’nde bireysel terapi süreçleri ve psikometrik değerlendirme alanlarında uzman psikolog olarak görev almıştır. 2015-2019 yılları arasında uzman psikolog olarak görev aldığı Liv Hospital’da da sürdürdüğü bireysel psikoterapi çalışmalarının yanısıra çok sayıda eğitim ve seminer çalışması düzenlemiştir.

Bilişsel Davranışçı Terapi yönelimli uzmanlık eğitiminin ardından CİTEB tarafından verilen Cinsel Terapi Eğitimi‘ni, Prof.Dr. Gonca Soygüt tarafından verilen Şema Terapi Temel Düzey Eğitimi‘ni, Doç.Dr.Burhanettin Kaya tarafından verilen EMDR eğitimini, Türk Psikologlar Derneği tarafından düzenlenen Nöropsikolojik Değerlendirme eğitimini tamamlamıştır.

Klinik Psikolog Ceren Aydın Korto Psikoloji Bağdat Caddesi (Göztepe) ve Nişantaşı şubelerinde psikolojik danışmanlık hizmeti vermektedir.