• Klinik psikolog gizem atesUnvan: Klinik Psikolog
  • Eğitim: Orta Doğu Teknik Üniversitesi – ODTÜ (Lisans – Yüksek Lisans – Doktora-Tez aşaması)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin) Terapi, Çift ve Evlilik Terapisi
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Bilişsel-Davranışçı Terapi, Psikodinamik Yaklaşım, Sistemik Aile Terapisi
  • Çalışma Günleri: Pazartesi ve Perşembe
  • Bulunduğu Şube: Nişantaşı
  • Çalışma Alanlarından Bazıları:
    • Yetişkinlerle: İlişki veya evlilik problemleri, aldatma, kişilerarası problemler, depresif duygu durumu, kaygı, mutsuzluk, sosyal fobi, özgüven eksikliği, etkili iletişim
    • Çiftlerle: Yeni evlilikler, iletişim çatışmaları, boşanma, kök aile ile ilgili problemler, eşler arasında öfke kontrolü

Gizem Ateş, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Psikoloji Bölümü mezunudur. Akademik yeterlilik ve becerileri sayesinde, ODTÜ Psikoloji Bölümü’nde Klinik Psikoloji Yüksek Lisans programına başlamış, bir yıl sonra ODTÜ Klinik Psikoloji Bütünleşik Doktora programına geçiş yapmıştır. Bu programda doktora yeterliliğini 2013 yılında almış olan Ateş, doktora tez çalışmalarını tamamlama aşamasındadır. Doktora tezi kapsamında evli bireylerin cinsiyet rolleri, internet üzerinden aldatma eğilimleri ve evlilik doyumlarının mutluluklarını nasıl etkilediği üzerine çalışmalar yapmaktadır.

ODTÜ’deki yüksek lisans ve doktora öğrenim hayatı boyunca ODTÜ Psikoloji bölümünde araştırma görevlisi olarak çalışmış ve dört yıl boyunca devam ettiği bu görevinde pek çok ders asistanlığı ve araştırma asistanlığı yapmıştır. ODTÜ içerisinde bulunan Ayna Klinik Psikoloji Ünitesi’nde süpervizyon altında (öğretim üyelerinin yönlendirmesi ve değerlendirmesi) ergen ve yetişkinlere yaklaşık 300 seans psikoterapi hizmeti sağlamıştır. Psikoterapideki başarıları ve yeterliliği sayesinde, doktora öğrenimi sürecinde yine süpervizyon altında yüksek lisans öğrencilerine süpervizyon vermiş, yaklaşık 100 saat süpervizyon hizmeti sunmuş, böylelikle psikoterapist yetiştirmek bağlamında da eğitim sürecinden geçmiştir.

ODTÜ’deki yüksek lisans ve doktora eğitimi kapsamında aldığı Bilişsel Davranışçı Terapi ve Psikodinamik Yaklaşım eğitimlerinin yanı sıra, Prof. Dr. Hürol Fışıloğlu tarafından verilen Aile ve Evlilik Terapisi eğitimlerini tamamlamıştır.

2011 yılında psikoterapi hizmeti vermeye başlayan Gizem Ateş, bu zamana dek çeşitli kurumlarda pek çok farklı vaka ile çalışmıştır. Aynı zamanda 2014 yılından bu yana Arel Üniversitesi’nde yarı-zamanlı öğretim görevlisi olan Gizem Ateş, Korto Psikoloji – Nişantaşı Şubesi’nde 16 yaş ve üzeri yetişkinlerle bireysel psikoterapi ve çift terapisi yapmaktadır. İlişki problemleri, iletişim problemleri, evlilik, aldatma, depresyon, kaygı bozuklukları, olumsuz çocukluk yaşantıları, yas, öfke ve bireysel farkındalık gibi alanlarda psikoterapi yapmaktadır.