klinik psikolog nurhak sonmez
  • Eğitim: Ortadoğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) (Lisans – Yüksek Lisans)
  • Uzmanlık Alanı: Bireysel (Yetişkin)
  • Terapi Eğitimi/Yaklaşımı: Bilişsel-Davranışçı Terapi, EMDR, Psikodinamik Terapi
  • Çalışma Günleri: Pazartesi, Salı, Çarşamba, Cuma ve Cumartesi
  • Bulunduğu Şube: Bağdat Caddesi (Kadıköy)
  • Çalışma Alanlarından Bazıları: Kişilerarası ilişkilerde yaşanan zorluklar, depresyon, kaygı bozuklukları (panik bozukluk, obsesif-kompulsif bozukluk, fobiler,sosyal fobi), tükenmişlik, çatışma çözme,  kayıp ve yas, travmatik yaşantılar, motivasyonel güçlükler, kilo kontrolü.

Klinik Psikolog Nurhak Sönmez, 2005 yılında Ortadoğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) Psikoloji Bölümü’nde lisans eğitimini tamamlamıştır. Ardından 2008 yılında yine ODTÜ’de Klinik Psikoloji Yüksek Lisans programını tamamlayarak klinik psikolog ünvanını almıştır.

2008 yılından bu yana çeşitli hastaneler ve psikolojik danışmanlık merkezlerinde klinik psikolog olarak görev almıştır. 2009-2012 yılları arasında Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde klinik psikolog olarak çalışmıştır. 2012-2017 yılları arasında Erenköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne bağlı olarak hizmet veren, kuruluşundan itibaren ekibinde yer aldığı Erenköy Psikoterapi Merkezi’nde yetişkinlere yönelik bireysel terapi, psikodrama grup terapileri, dinamik yönelimli etkileşimsel grup terapileri, psiko-eğitsel grup terapileri ve psikometrik test uygulamalarında görev almıştır.

Meslek yaşamı boyunca bilişsel-davranışçı terapi, pozitif psikoterapi, şema terapi, cinsel terapi, EMDR, psikodrama ve psikodinamik yaklaşım üzerine çeşitli eğitim ve süpervizyonlar almıştır. 2008-2014 yılları arasında İstanbul Psikodrama Enstitüsü tarafından verilen Psikodrama Grup Terapisi eğitimini tamamlayarak ‘psikodramatist’ ünvanını almıştır. 2009 tarihinde Davranış Bilimleri Enstitüsü tarafından verilen EMDR I. ve II. düzey eğitimlerini almıştır. 2012-2014 yılları arsında Rorschach ve Projektif Testler Derneği tarafından verilen Rorschach Testi eğitimini tamamlamıştır. 2012-2017 yılları arasında Erenköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi’nde Uzm.Psk.Yavuz Erten, Prof.Dr.Mine Özmen ve Uzm. Psk. Bella Habip’ten analitik yönelimli vaka süpervizyonları almıştır. 2013-2014 yılları arasında ise yine aynı hastanede Prof.Dr. Doğan Şahin tarfından verilen Psikodinamik Yönelimli Psikoterapi Eğitimi’ni tamamlamıştır.

Nurhak Sönmez, Korto Psikoloji’ de yetişkinlere yönelik hizmet vermektedir. Çalışmalarında öncelikli olarak Bilişsel-Davranışçı Terapi, EMDR, Psikodrama ve Psikodinamik Yaklaşım’ı kullanmaktadır. Çalışma alanları arasında kişilerarası ilişki sorunları, depresyon, kaygı bozuklukları (panik bozukluk, obsesif-kompulsif bozukluk, fobiler, sosyal fobi), çatışma çözme, tükenmişlik, kayıp ve yas, travmatik yaşantılar, motivasyonel güçlükler ile kilo kontrolü yer almaktadır.